środa, 28 listopada 2012

... Liebster Award c.d. ...

Witam wszystkich :)
Jestem tu, ponieważ dostałam kolejne nominacje do nagrody Liebster Award
Choć wątpię, że na to zasługuje, to chciałabym podziękować za te nominacje Pameli, Werce, Alicee, Dżagodzie i asi087 ;***
Oto odpowiedzi :

Pamela

1. W której jesteś klasie?
Jestem w 3 gimnazjum
2. Dlaczego The Wanted i za co ich kochasz?
W sumie to nie potrafię powiedzieć dlaczego oni.... Po prostu ich uwielbiam i tyle :)
W szczególności za poczucie humoru i akcent ^^
3. Według ciebie: Najprzystojniejszy z TW?
Tom i Nathan, nie dam rady wybrać xd
4. Ulubiona książka?
Nie mam
5. Ulubiony kolor?
Ciemny fiolet
6. Ulubiony serial/film?
Serial 'Pamiętniki Wampirów' a filmu nie mam ;)
7. Co lubisz robić, kiedy masz wolny czas?
Sluchać muzyki i spotykać się ze znajomymi
8. Gdzie mieszkasz (miasto)?
Tajne :P Ale w sumie to niedaleko Tarnowa (małopolska)
9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Sama chciałabym to wiedzieć xd
10. Co byś zrobiła gdybyś dostała szanse spotkania jednego z TW?
Pewnie bym zemdlała ;P
11. Dlaczego prowadzisz bloga i skąd natchnienie?
Bloga prowadzę, bo zawsze chciałam tego spróbować, a natchnienie to głównie z filmów i ksiązek ;)

Alicee

1. Dlaczego The Wanted?
Choćbym chciał to nie potrafię wytłumaczyć, po prostu ich uwielbiam ;D
2. Ulubiony członek TW?
Nejfuś ^^
3. Dlaczego piszesz opowiadanie o The Wanted?
Tak mnie kiedyś naszło ;P
4. Ulubiona piosenka chłopaków?
Warzone :) Ale lubie też Golden, Turn It Off i Bring It Home 
5. Ulubiony kolor?
Ciemny fiolet
6. Kto oprócz The Wanted?
30 Seconds To Mars, The Script i Eminem
7. Znak zodiaku?
Skorpion
8. Najmniej lubiany z chłopaków?
Nie mam :P
9. Słodki czy ostry? 
Słodki :)
10. Ulubiony film?
Lubie sporo filmów, ale ulubionego nie mam ;)
11. Ulubiony owoc? 
Jagoda

Dżagoda

1. Czy pisanie opowiadania jest dla ciebie w życiu czymś ważnym?
Tak, dlatego smuci mnie myśl, że ten blog jest moim ostatnim... Ale też motywuje do tego, by był jak najlepszy :)
2. Ile masz lat?
Oj było już kilkanaście wiosen ;P
3. Jakiej muzyki słuchasz?
Pop,rock, hip-hop, rap czasami dance i house ;)
4. Twój ulubiony wykonawca?
TW :D
5. Masz zwierzątko? Jeśli tak to co i jak sie wabi
Mam dwa psy Puszka i Bobika ;P
6.  Masz wśród znajomych kogoś na kim zawsze możesz polegać?
Znalazłoby sie parę osób ;)
7. Jak zaczęła się twoja "przygoda" z The Wanted?
Moja przygoda z TW zaczęła się od kiedy usłyszałam któryś raz w radiu GYC :D
8. Zrobiłaś w życiu coś szalonego?
Leciałam kiedyś coś jakby spadochronem, tylko ze był ciągnięty przez łódź ;P
9. Z którą z gwiazd chciałabyś sie spotkać?
Z TW i Ian'em Somerhalder'em
10. Czy chciałabyś wystąpić w teledysku The Wanted za jakąś modelkę?...
Jestem na to za brzydka xd
11. Podaj piosenkę, której słuchasz częściej niż swojej mamy
Sporo tego xp Ale jest to m. in. The Script- Six Degrees Of Separation ;)

Werka

1. Ile masz lat?
-naście ;P
2. Masz tt?
Nie
3. Za co kochasz/lubisz The Wanted?
Oni są świetni, ale po prostu nie potrafię opisać dlaczego ;D
4. Jaka jest twoja ulubiona piosenka TW?
Warzone :)
5. Czy uważasz, że One Direction "ściąga" od The Wanted?
Uważam, że aż tak bardzo nie da się zepsuć stylu TW xd
6. Jesteś tolerancyjną osobą?
Zależy w jakim sensie, ale większość osób jednak mam mnie za hejtera ;d
7. Na co zwracasz uwagę u chłopaków?
BUTY! ^^
8. Jaki jest twój pierwszy odruch po zobaczeniu czegoś szokującego?
Zazwyczaj zakrywam usta dłonią... chyba xd
9. Czy masz jakieś talenty?
Nie wydaje mi się ;)
10. Wierzysz w duchy?
Nie, co nie oznacza, że się nie boje xd
11. Co jest dla cb najważniejsze w życiu?
Zaufanie, przyjaźń i szczerość

asia0987

1. Twoja największa obsesja?
... TW i męskie buty xd
2. Jaki jest twój ulubiony film?
Lubie sporo filmów, ale ulubionego nie mam ;)
3. Morze czy góry?
Morze
4. Czarny czy biały?
Black :D
5. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Zima, ale sama się dziwie, czemu tak jest xd
6. Jeśli masz, to jaka jest twoja ulubiona piosenka The Wanted?
Niezaprzeczalnie Warzone :)
7. Wymarzone wakacje?
Grecja lub Hiszpania z bff ^^
8. Jakie 3 rzeczy zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Mp3 z niewyczerpywalną baterią xp jakąś książkę i... nóż :P
9. Jakie jest twoje największe marzenie?
Zamieszkać we Francji bądź Anglii
10. Kierujesz się sercem czy rozumem?
Sercem
11. Poranek, południe, popołudnie, wieczór czy noc?
Wieczór

Skończyłam xp 
Jeszcze raz dziękuję Wam za wszystkie nominacje choć nie powinnam ich dostać ;d
Jak to mam w zwyczaju, nikogo nie nominuję, ale chciałabym, aby każdy kto czyta tego bloga, a zwłaszcza ci, którzy mnie nominowali, odpowiedzieli na pytania:
Co podoba ci się w tym opo?
Który z moich blogów uważasz za najlepszy?
Czy uważasz, że powinnam skończyć z pisaniem?
Czekam na Wasze odp w komach ;****
A co do rdz... chcecie na gwiazdkę? :P
Do następnego ;***

Bye Baj :***




1 komentarz:

  1. Ja też Cię nominowałam .
    like-u-like.blogspot.com/2012/12/liebster-award-3.html pytania masz tu .

    OdpowiedzUsuń