wtorek, 20 listopada 2012

... Liebster Award ...

Witam wszystkich :)
A wiec tak, zostałam nominowana do Liebster Award. Skoro to nagroda przyznawana jest za dobrą robotę, to nie wiem dlaczego mnie wybraliście, no ale niech Wam bd ;P
Zostałam nominowana przez: Dreamer, Kię, Kasię, Wariatkę ( wreda -.-) i love, którym bardzo za to dziekuję.
Żeby nie robić sobie większego kłopotu, na wszystkie pytania odpowiem w tej notce :P
No to zaczynamy :D
Ekhem...

Dreamer

1.Jaka rzecz lub czynność sprawia Ci przyjemność?
Jest to niezaprzeczalnie słuchanie muzyki ;)
2.Twój znak zodiaku - czy dostrzegasz jakieś podobieństwa?
 'Wynika to ze skumulowania w nich ogromnego potencjału inteligencji, przebiegłości, pracowitości, złośliwości i seksu.Nie rezygnuje z żadnej okazji do walki, wystarczą mu nawet błahe powody. Jeżeli zdarzy się, że odda pole bez walki, to tylko dlatego, że w danej chwili nie widział szans na zwycięstwo. Na pewno jednak zaatakuje w dogodniejszej sytuacji. Skorpion może przegrywać bitwy, ale nie całe wojny. Oprócz ogromnej wojowniczości, jest przebiegły, ma zdolności strategiczne, zimną krew, życiową chytrość i nieustępliwość.'
Hahaha xd Sam,a będziesz musiała się zorientować, kiedy już dokładniej mnie poznasz xd
3.Co wpłynęło na decyzję o pisaniu bloga?
Namówiły mnie do tego znajome z czau (które pozdrawiam ;**) a poza tym zawsze chciałam 
spróbować jak to jest pisać tak na serio ;)
 4. Jakiej muzyki/ jakiego wykonawcy, zespołu słuchasz najchętniej?
The Wanted, jak również  30 Seconds To Mars.
5. Ulubiona pora roku i dlaczego? 
Zaskoczę Cie, ale zima :P Choć sama nie potrafię wyjaśnić dlaczego xd 
 6. Nie wyobrażam sobie świąt bez... (dokończ zdanie)
... Kevina! :D
  7. Kierujesz sie sercem czy rozumem?
Nad tym mogłabym się zastanowić dopiero wtedy, kiedy miałabym to drugie ;P 
8. Jaka na pewno nie jesteś?
Hmm... Spokojna :D
9. Co Cię wzrusza, a na co jesteś obojętna?  
W sumie to ciężko jest mnie wzruszyć... no chyba ze ze śmiechu xd
  10. Masz ulubionego bohatera książkowego/filmowego/serialowego? 
Zawsze lubiłam Damona z "Pamiętników.." i to tak najbardziej, a pozostałych
to długo by wymieniać ;D
 11. Jeżeli miałbyś/miałabyś odbyć podróż swojego życia, jakie miejsce na świecie byłoby celem?
Grecja ^^

Kia  
1. Dlaczego w ogóle piszesz? 
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam... Może dlatego, że dzieki temu mogę oderwać się od rzeczywistości..?
 2. Ulubiony członek The Wanted?
Nejfuś ^^
  3. Od jak dawna jesteś w TWFanmilly?
Od sierpnia 2011 roku ;)
4. Jakich wykonawców słuchasz, poza The Wanted?  
30 Seconds To Mars, Linkin Park, The Script i Eminem 
 5. Ulubione danie?
za bardzo lubie jeść żeby wszystkie wymieniać :P 
 6. Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?
Szczerość 
 7. Czego w sobie nie lubisz?
Spooro tego.. Ale w szczególności wyglądu ;) 
 8. Co lubisz robić w wolnym czasie? 
Spotykać sie ze znajomymi, czytać książki, oglądać filmy i słuchać muzy 
 9. Co lubisz czytać( chodzi o np. romans, kryminał, dramat, itp.)?
Kryminał i fantastyka 
 10. Ulubiony przedmiot szkolny?
Angielski xd
  11. Lubisz zwierzęta?
No ba, pewnie :D 

Kasia 
 1) Ile masz lat ?
-naście ;P
 2) Od kiedy słuchasz TW ?
Odkąd usłyszałam w sierpniu 2011 roku GYC :D
 3) Twoja ulubiona piosenka ?
Jest ich zbyt wiele by wybrać, ale m.in. The Wanted- Warzone, Alex Band- Only One  
i 30 Seconds To Mars-The Fantasy  
4) Ulubiona książka ? 
Nie mam takiej ;P
5) Ulubiony film ? 
Tu też brak odp, ale uwielbiam Władcę Pierścieni :D 
6) Jak byś zareagowała na spotkanie któregoś z chłopaków z TW ? 
Pewnie stanęłabym jak słup i nie wiedziała co zrobić xd 
 7) Twój ulubiony członek zespołu ?
Nathan :D 
 8) Skąd pomysł na twojego bloga ?
Na trzecie opo... To było w jakiś deszczowy dzień, kiedy wszystko było do dupy  i oglądałam jakis film o utracie pamięci ;d
 9) Odkąd piszesz ?
Tak gdzieś od kwietnia 2011 roku ;) 
 10) Jakie masz motto ?
Zawsze moze być gorzej, no chyba ze, jest już całkiem do dupy xd  
 11) Jakiej muzyki słuchasz ?
Pop, rock, rap i hip-hop czasami dance 

Wariatka 
 1. Lubisz polędwicę sopocką? ^^
Nie przypominam sb żebym ją jadła :P 
 2. Gdybyś na jeden dzień mogła stać się zwierzęciem, jakie zwierzęcie - nowe słowo! :D - by to było?
Oczywiście, że gołąb, lubię wnerwiać ludzi ;P 
 3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Brak xd 
4. Lubisz Harry'ego Pottera? 
Tak średnio... ale nie powiem, ze nie ;) 
 5. Jaki jest twój ulubiony horror? ^^
Nie oglądam, ja sie boje komedii romantycznych xd 
 6. Byłaś kiedykolwiek na kolonii lub obozie?
Nie i sie nie wybieram ;D 
 7. Wolisz sok pomarańczowy czy jabłkowy? ;p
Pomarańczowy ^^ 
8. Jaki jest twój ulubiony kolor? 
Ciemny fiolet 
 9. Jaki jest twój znak zodiaku?
Skorpion 
 10. Lubisz komary? xD
Domyśl sie xd 
 11. Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka?
Aktor to Robert Downey Jr. , a aktorki nie mam ;)

love 
 1. Od kiedy zaczęłaś się interesować TW? 
Od kiedy usłyszałam GYC ;D 
 2. Ulubiona dziedzina sportu?
Siatkówka 
 3. Kiedy się urodziłaś?
w XIX w. :P
 4. Twoje ulubione hobby? 
Słuchanie muzyki 
 5. Co chciałabyś robić w przyszłości? 
Nie znam odp na to pytanie, ale coś żeby dobrze zarobić ;P 
 6. Gdybyś miała wybrać między miłością a przyjaźnią, co byś wybrała? 
Przyjaźń ;) 
 7. Jakiego typu muzyki najczęściej słuchasz? 
Pop, rock i hip-hop 
 8. Jaki cytat widnieje w twojej głowie, gdy masz ciężkie chwile? 
Spokojnie, niżej upaść się nie da ;p 
 9. Osiągnęłaś w swoim życiu jakieś większe sukcesy? 
Dostałam 5 ze spr z majzy :D 
 10. Gdybyś mogła skierować do swojego idola tylko 2 słowa, jakie słowa by to były?
W pysk xd 
 11. Najważniejsza wartość w życiu dla Ciebie, to...?
Szczerość 

Ufff skończyłam xd
To ten... dzieki za nominacje a jeśli macie jeszcze jakies pytania to w komach ;)
Baj baj ;***
 
P.S. Nie będę nikogo nominowała, gdyż wg mnie wszystkie jesteście genialne i każda zasługuje na nagrodę :) 

2 komentarze:

  1. gratuluję Ci słońce Ty moje tylu zasłużonych nominacji! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię :
    http://say-it-on-the-radio.blogspot.com/2012/11/liebster-awards-1-2.html

    OdpowiedzUsuń